maanantai 7. joulukuuta 2015

Luukku 7 - Marraskuun suosikit

Seitsemännen luukun takaa paljastuu mun marraskuun suosikit!

Ekana suosikkina on Maybellinen Dream pure BB-voide. Ennen tätä olen käyttänyt Maybellinen toista BB-voidetta, mutta tällä kertaa ostin tämän kokeeksi. Tämä on tarkoitettu rasvoittuvalle ja epäpuhtaalle iholle. Minun iholleni tämä on ollut todella hyvä ja pysyy kasvoillani paljon paremmin kuin se toinen BB-voide, vaikka senkin voiteen totesin hyväksi.

555

Toinen suosikki on Baby lipsin pinkki huulirasva. Oon käyttänyt tuota jo niin kauan kuin vain jaksan muistaa ja rakastan tuota sävyä niin paljon <3 Tykkään huulistani muutenkin, niin tuo sävy korostaa vielä huuliani entistä enemmän.

56

Kolmantena suosikkina yhdessä ovat Schwarzkopfin BC bonacure oil miracle -shampoo ja -öljyhoito. Sain nämä äidiltäni, kun hän oli ostanut nämä kampaamosta, mutta oli jääneet hänelle käyttämättömiksi. Näillä tuotteilla saa hiuksiin taas eloa ja kiiltoa. Hiuksista tulee niin ihanan tuntoiset ja kauniit näiden käytön jälkeen.

5

55

Neljäntenä ja viidentenä suosikkina on kaveriltani ostetut Pieceksen huivi ja Biancon vuorelliset nilkkurit. Rakastuin molempiin niin syvästi, että minun oli pakko ostaa ne. Kaverialennuksella sain huivin ja kengät 20 eurolla, vaikka molemmat olivat kuin uusia ja todella vähän pidettyjä. Oon tykästynyt ihan hirveästi viininpunaiseen väriin ja tuo huivi tuli kuin tilauksesta myyntiin. Tykästyin tuohon kuvioon ja väriin niin kovasti <3

566

554

5556
Mitäs piditte mun kuukauden suosikeista? Mitkä on teidän suosikkeja?

10 kommenttia:

  1. Tää uusi ulkoasu on hieno, tykkään! Sulla on myös kivoja suosikkeja, mäkin voisin omaan blogiin jossain vaiheessa tehdä taas suosikit- postauksen :-)

    VastaaPoista
  2. Kiitoskiitoskiitos todella paljon tästä postauksesta, tästä oli nimittäin itselleni todella paljon tietoa ja hyötyä ♥ :D Oon kovasti harkinnut tuon BB-voiteen ostoa ja pakko kokeilla noita Schwarzkopfin tuotteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi mainitsemasi tuotteet on kyllä ihan huippuja! :)

      Poista
  3. kivoja suosikkeja, itsekin omistan ton BB-voiteen, ja on muuten törkeen hyvä! :-)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja suosikkeja sinulla :)! Noi nilkkurit näyttää ihanilta <3!

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana tuo huivi! Voisin itsekin joskus tehdä tälläisiä postauksia, näitä on niin mukava lukea ja saa niin paljon vinkkejä :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkään tuosta huivista ihan hirveän paljon <3 Kannattaa tehdä näitä suosikkipostauksia, nää on kyllä tosi kivoja luettavia!

      Poista