tiistai 1. joulukuuta 2015

Luukku 1 - My wishlist

Tämän joulukalenterin ensimmäisen luukun takaa paljastuu joulun toivelahjani. Jospa pukki suostuisi edes jonkin niistä minulle tuomaan. Olen ollut sitä paitsi koko vuoden niin kilttinä, että ansaitsisin vähintään kaikki toiveeni ;D huomatkaa sarkasmi. Viime vuosina mulla on ollut aina hirveästi toiveita ja aika hintaviakin sellaisia. Esimerkiksi järjestelmäkameraa, tablettia jne. Nyt minulla on sellainen olo, että minulla on jo kaikki se mitä tarvitsen. Joten tämän vuoden lahjat ovat sellaisia, mitä minulla jo ennestään on, mutta aika on ne kuluttanut pois.


Ratsastajana luonnollisesti täytyy varusteita aika ajoin uusia ja ajattelin, että tänä jouluna on toivottava uutta kypärää. Vanha kypäräni on ollut minulla jo viitisen vuotta ja sen se on näköinenkin. Ratsastuskypärä pitäisi oikeasti uusia parin tipahduksen jälkeen, sillä kypärästä menee jännite tipahtaessa, kuten kaikista muistakin kypäröistä. Minä olen vanhalla kypärälläni tippunut hevosen selästä useita kertoja ja vielä se on kuitenkin ollut pään suojana. Kypärä alkaa olla jo aika epämukava päässä, joten nyt on uuden aika. Haaveilen tuollaisesta Lamicellin V-AIR -kypärästä, joka on koristeltu blingblingeillä! 
Minulla on tällä hetkellä vain yhdet ratsastushousut käytössäni ja tarvitsisin myös toiset housut, joita voisi pitää vaikka ns. valmennushousuina. Käyttäisi niitä  vain valmennuksissa ja kisoissa, jos ikinä maailmassa tulen kisaamaankaan ja muutenkin housut olisivat vähän nätimmällä käytöllä mitä nykyiseni. Olen haaveillut farkkuratsastushousuista jo kauan, ja kuvan housut ovat kyllä todella ihanat <3 Nämä housut bongasin Horzelta.
Victoria's Secretin tuoksut ovat ehdottomasti mukana toivelistalla. Äiti osti minulle syksyllä Tuurista kyseisiä body mistejä ja niitä ei voi koskaan olla liikaa. Ne on vaan niin ihania! 
Kun olin pieni minulla on ollut viimeksi silloin sähköhammasharja. Se taisi olla ensimmäisiä sähköhammasharjoja markkinoilla. Sitä nyt en kuitenkaan ole yli kymmeneen vuoteen käyttänyt ja hampaani olen pessyt kaupoista löytyvillä parin euron harjoilla. Tahtoisin kuitenkin vähän laadukkaamman harjan ja joulupukki voisi toteuttaa toiveeni ja tuoda sen minulle tänä jouluna.

Lopuksi sitten toiveet, mitä varmasti kaikkien muidenkin listoilta löytyy nimittäin rahaa ja suklaata. Suklaata kun ei koskaan voi syödä liikaa. Ei koskaan! Rahaakin tarvitsee aina johonkin ja olisihan sitä hyvä saada jostain säästöönkin. Pari kymppiä ei olisi yhtään pahitteeksi lompakon täytteeksi.

Näihin kuviin ja tunnelmiin päätän joulukalenterini ensimmäisen luukun!

6 kommenttia:

  1. Kivoja lahjatoiveita sulla, vaikka oonkin ex-ratsastaja nykyään nii toi kypärä houkuttais muakin aivan älyttömästi!

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. suklaa on aina ihana toive!

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tosi kivannäköisiä lahjatoiveita sulla :)! Aikalailla samanlaisia toiveita löytyy munkin listalta, lukuunottamatta noita ratsastuskamoja kun en oo enään pariin vuoteen ratsastanut :D Toi VS tuoksu ois niin ihana <3

    VastaaPoista
  4. Hahah totta, raha ja suklaa on aina tarpeellisia! :D tosi kivoja lahjatoiveita!

    http://worldinmyeyes-sanni.blogspot.fi/2015/12/joulun-odotusta.html

    VastaaPoista
  5. Haha ite omistan nuo housut, on muuten ihan parhaat! <3

    VastaaPoista
  6. Tuli hirvee ikävä heppailuja, kun luin tän :( No, ehkä sitten taas joskus pääsee ratsastamaan..

    Ihanaa joulunaikaa! <3

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista