perjantai 2. lokakuuta 2015

Kuka keksi Windows liven?

Mua ärsyttää. Ärsyttää niin suunnattomasti. Olin saanut juuri editoitua kysymyspostauksen vastausvideon ja aloin lisäämään sitä Youtubeen, kunnes.. Ensin avautui laatikko 'Kirjaudu Windows liveen' Aloin kirjautumaan, mutta koko ajan valitettiin, kuinka sähköposti tai salasana on väärä. Tein varmaan kolme uutta tiliä kyseiselle sivustolle, mutta muka mikään niistä ei toiminut ja aina jompi kumpi yllä mainituista oli väärä. MIKÄ ONGELMA SILLÄ ON? Aikani värkättyä menetin hermot ja lopetin yrittämisen. Videoa ei nyt tule, enkä varmaan jatkossakaan saa sitten videoita ladattua kun tuo ei toimi näköjään. Ärsyttää aivan helkutisti. Kysymyspostaus täytynee siis tehdä tekstimuodossa kunhan vain ehdin! Aikaa ei oikeasti enää tahdo löytyä millekkään muulle kuin koululle ja salille, kaikki muu pitää vain änkeä johonkin rakoon.
Viikonloppu ei onneksi ärsytä, vaikkakin tuo ilma ulkona onkin aivan järkyttävä. Tuulee niin että tukka vain pölisee. 
Mun kuvailutkin on ihan kokonaan unohtunut viime päivinä, joten mitään uusia kuviakaan ei ole. Onneksi muistin, että onhan minulla eiliset kuvat estetunniltani jota Sari kuvasi. Vaikka tämä ei mikään hevosblogi olekaan niin silti aijon lisätä niitä eilisiä kuvia tekstin loppuun jottei tulisi kuvaton postaus. 
Salilla on tullut taas käytyä ahkerasti ja kyllä sitä voimaa vaan pikkuhiljaa alkaa tulemaan. Huomaa ihan selkeästi, että jaksaa paljon paremmin tehdä toistoja painavemmilla painoilla ilman että naamaa täytyy vääntää aivan irvelle ja kroppa vapisten kiemurrella sarja loppuun. Olen etsinyt nettikaupoista uusia treenivaatteita ja tänään löysinkin tosi kivat treenitrikoot, mutta maanantaina vasta tulee opintotuki tilille, joten sitten vasta uskallan alkaa tilailemaan uusia ihanuuksia! Kun on kunnon kamppeet päällä niin on paljon mukavampi treenatakin. 
Viikonlopun menen taas viettämään Juusolle ja sunnuntaina olisi estevalmennus. Toivon, että se sujuu yhtä hyvin kuin eilinen estetunti. Rauhallista viikonloppua kaikille <3







4 kommenttia:

  1. upeita kuvia! :) haluisin niin kovasti kokeilla ratsastusta mutta olen allerginen :(

    VastaaPoista
  2. Ihan ensimmäisenä huomasin, että mulla ei toimi sun blogin etusivulla tuo vanhemmat viestit -linkki. En tiiä yhtään mistä se johtuis. Banneri on hiukan mitäänsanomaton, ja se antaa sun blogista sellaisen massaan taipuvaisen kuvan. Tykkään sun blogin taustasta. Oon ainakin itse sitä mieltä, että vaikka välillä tulee kuvattomia postauksia, niin ei se haittaa. Sullakin oli tosi hyvin eri aiheisia postauksia ja siitä plussaa (:

    VastaaPoista
  3. Hei mulla oli windows liven kanssa vastaava ongelma joskus ja se johtui siitä, että huoltajan piti myös tehdä windows liveen tili ja lisätä mut johonkin ihmeen windows-perheeseen. Siis silloin kun olin alaikänen. En tiedä onks tuo naurettava systeemi vieläkin käytössä. :D

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus! :)

    http://kakkujaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista