torstai 8. lokakuuta 2015

New things

Mua odotti tänään koulun jälkeen keittiönpöydällä paketti jota olen odottanut niin innolla. Sormet kihelmöiden ryntäsin avaamaan sitä. Tilasin pari päivää sitten Sportamorelta uudet treenitrikoot, trikoot oli alennuksessa vain 14,90€. Pakkohan ne oli tilata kun kaikenlisäksi ne olivat niin super kivan näköiset. Eka räpsin parit kuvat näistä ihanuuksista ja sitten heti jalkaan sovitettavaksi. Nää oli kuin mulle tehdyt! Ihan passelit mun jalkaan, ei liian pitkät eikä liian lyhyet. Kangas tuntuu todella kivalta ihoa vasten ja vaikka kangas onkin ohut, ei silti näy mistään kohtaa läpi. Odotan niin innolla, että pääsen illalla treenaamaan jalkoja nämä ihanuudet jalassa!






Eilen suuntasin koulun jälkeen kylälle opintotukea tuhlaamaan. Tarkoituksena oli käydä ostamassa BB-voide, mutta loppujenlopuksi itse voide jäi kauppaan ja muuta tarttui mukaan. Olin päättänyt, että en enää koskaan värjää hiuksia, sillä tahhdon oman hiusvärini takaisin, sekä parempi kuntoiset hiukset. Kuitenkin vasten tahtoani seikkailin hiusväri osastolle ja mukaan lähti kaikista kallein hiusväri mitä vaan kaupasta löytyi. Sinne meni opintotuki ja terveet hiukset niin että hurahti. Näin jälkeenpäin jo hiukset värjänneenä kaduttaa aivan hirveästi, että ostin sen hiusvärin. Olisin pärjännyt sen järkyttävän juurikasvun kanssa ihan hyvin jatkossakin.

Kotiin kävelessäni käväisin vielä kirpparilla ja sieltä löysin farkut vain kolmella eurolla niin pakkohan ne oli nekin ostaa. Farkut olivat myös mulle aivan passelit ja kivat jalassa. Napin ja vetskarin tilalla oli resori ja mun lantiolle se resori passasi tosi hyvin! Kirpparit on vaan niin ihania paikkoja, kun niistä tekee melkein aina kivoja löytöjä!

Olen saanut kohta kysymyspostauksen vastausosion valmiiksi ja luultavasti se tulee huomenna tai viikonlopun aikana viimeistään blogiin. Muitakin postauksia on paljon mielessä ja työn alla. Saapas nähdä milloin niitä teille julkaisen.
Oletteko te tehneet viime aikoina kivoja löytöjä kirppareilta tai kaupoista? Kertokaa mulle mihin te rahanne tuhlaatte! :)

3 kommenttia:

  1. Ihanat treenipökät! Kelpais mullekkin :)

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kirppareilta löytää kyllä kaikenlaista kivaa. Ja kivat legginsit!

    VastaaPoista