keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Lovely morning

Loistavaa keskiviikkoaamua kaikille! Tai kello on jo kyllä yli kahdentoista, joten eihän tämä varsinaisesti enää mikään aamu ole. Minulle tämä kuitenkin on vielä aamu. Tänään heräsin oikeasti hyvällä ja pirteällä mielellä. Kello näytti kymmentä ja olin oikeasti nukkunut niin hyvin yön, että ei väsyttänyt yhtään. Menin suoraan lämpimään suihkuun ja nautin siitä lämmöstä niin paljon. että olisi tehnyt mieli vain seistä lämpimän veden virratessa vartaloa pitkin koko päivä suihkussa. Suihkun jälkeen oli vielä rentoutuneempi ja pirteämpi olo, kertakaikkiaan ihana loma-aamu <3 
Vedin villasukat jalkaan ja käperryin peiton alla lukemaan kirjaa. Olen taas ihan hullaantunut lukemiseen. Eilen sain yhden kirjan päätökseen ja heti aloitin toisen. Kerrankin käytän aikaa johonkin muuhunkin kuin vain puhelimen räpläykseen. Tunnen olevani heti monta vuotta nuorempi, kun luen 'nuoruuden' lemppari heppakirjoja, Nummelan ponitalleja. Ne kirjat on vaan niin loistavia vielä näin vanhemmallakin iällä! Oletteko te millaisia lukutoukkia, pidättekö lukemisesta?





Ette voi kieltää, etteikö mun vällyt näyttäisi houkuttelevalta pötköttelypaikalta! Haha, kaikilla muilla joilla on samankaltaisia kuvia blogeissaan on lakanat valkoiset ja tyynyliinat hohtavan vaaleat. Tyynyt on möyhitty ja aseteltu, peittokin laitettu nätisti. Minulla taas pussilakana on ikuisuuden vanha itse tehty, tyynyliinat kaapin pohjalta kaivetut ja tyynyt siinä asennossa, missä ne herättyäni oli. Kaiken ei aina tarvitse olla niin priimaa, etteikö se olisi tarpeeksi hyvää. Noissa vällyissä saakin maailman parhaat unet <3

Nälkäkin alkoi painaa ja jätin kirjan hetkeksi kesken. Suuntasin alakertaan aamiaista valmistamaan. Ihmettelin itsekkin, miten minulla teki heti aamusta mieli syödä, sillä yleensä syöminen aamusta saa niskakarvat nousemaan pystyyn ja yökkään jo pelkästä ajatuksesta. Teki kuitenkin mieli puuroa ja sopivasti kaapissamme olikin puurohiutaleita. Keitin puuron ja sulatin pakasteesta marjoja makua tuomaan. Oikeastaan puuro marjoineen oli taivaallisen hyvää <3 Pitää varmaan vähän useammin keittää aamupuuro, onhan se sentään terveellistäkin. 



Olen koko aamun lukemisen lisäksi vain väritellyt tuota värityskirjaa, Olen oikeasti aivan koukuttunut tuohon puuhaan. Noista kuvista tulee niin nättejä, kun vaan jaksaa värittää kunnolla. Suosittelen kyllä jokaiselle tuollaisen värityskirjan ostamista!

Kerrankin on ollut aamu, jolloin ei ole minnekkään kiire. Kukaan ei ole hoputtamassa mihinkään, ei tarvitse istua koulun hikisellä penkillä, eikä ole edes tarvinnut vaihtaa pyjamaa pois, vaikka kello on jo lähemmäs yksi. Rakastan tällaisia aamuja <3 

8 kommenttia:

  1. Itekkin tykkään lukemisesta tosi paljon. Varsinkin nyt kun ulkona on jo kylmempi, ja voi hyvällä omatunnolla jäädä sisälle lämpimään lukemaan! Ja kun edellinen on loppuun luettu, niin etsin jo uutta Goodreadsista! :D

    http://therhythmoftherush.blogspot.de/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun on hyvä kirja niin ei lukemista kertakaikkiaan vaan voi lopettaa, tekee mieli vaan jatkaa ja jatkaa :D Nytkin ulkona sataa vettä niin nyt on niin hyvä aika kirjalle <3

      Poista
  2. Ei vitsi, tän postauksen avulla sain vihdoinkin vastauksen siihen kysymykseen, että mitä heppakirjoja mä oikein luin pienenä. Nummelan Ponitalliahan sitä on tullut luettua, mutta jotenkin en oo vaan saanut sen kirjasarjan nimeä päähän kun oon yrittänyt miettiä, että mitä mä luin :D. Tykkään sun blogin pirteestä ulkoasusta!

    http://writtenbyneea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mä oon ite ihan hirvee lukutoukka jos vaan saan aikaseks alotettua! Mutta ihanan pirteä postaus! (:

    lyydialau.wordpress.com

    VastaaPoista
  4. Mullakin on vähän samanlainen värityskirja. Kuvat vaan taitaa olla pikkutarkempia ku sun. Niistäkin kuvista tulee kyllä nättejä, kunhan jaksaa värittää sen pari tuntia :D

    VastaaPoista
  5. Mäkin luin just samoja kirjoja kuin kymmenen vuotta sitten :D

    http://shopordiee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia ja semmonen lepponen tunnelma! Ite oon ollu kova lukutoukka nuorempana ja nyt taas oon ruennu lukemaan Harry Potterit alusta, ai että. / demi rupes mulla takkuilemaan, joten lisään tämän kommentin tähän. Oma blogini on lifestyle - painotteinen, ja laitan sinne milloin mitäkin; musiikkia,ostoksia,kuulumisia. Postaukset on kuvapainotteisia. Toivottavasti pidät ^-^
    http://classyschoolgirl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Eikäää, meillä oli kotona joskus tollaset kissapussilakanat :D Ja muistaakseni eksällä oli kans! :D voisin liittyä lukijaksi! Sulla on kiva blogi. :)

    VastaaPoista