tiistai 29. syyskuuta 2015

Pää edellä pusikkoon





Moikka! Toi otsikkohan meinaa nyt tota fasaania, joka mua paetessaan syöksyi tonne puuhun pää edellä. Mun päivät on rytmittynyt aika samanlaisiksi nykyään, koulussa suunnilleen kolmeen asti, koulusta kodin kautta salille. Salilta päästyäni makaan sängyllä ja katselen Serranoja. En oikeasti ehdi tehdä nykyään paljoakaan muuta. Mua niin harmittaa se, että en ehdi kunnolla panostamaan blogiin ja kuvat jäävät aina niin yksitoikkoisiksi. Tänään aloitin kuvaamaan kysymyspostauksen ekaa osaa ja sen editoin ja laitan sen tänne sitten kun kerkeän.. jos koskaan sellaista hetkeä tulee. Kysymyksiä tuli niin kivasti, että teen kaksi eri videota. 

Mua on alkanut ärsyttämään tämän blogin ulkoasu tai no lähinnä banneri ja senkin tahtoisin muokata, kunhan vain löytäisin jostain aikaa sille. 
Kertokaas minulle muuten postausehdotuksia, mitä te tahtoisitte täällä nähdä.

Olen ollut koko päivän ihan hirveän väsynyt. Koulussa viimeisellä tunnilla katsottiin jotain dokumenttia ihmisen vatsasta nukahdin kesken kaiken, hupsis :D Huomenna pitäisi taas nousta hevosen selkäänkin kun sekin on tässä kaiken keskellä ihan kokonaan unohtunut. Vihaan tälläistä kiirettä, jolloin ei ole mihinkään aikaa riittävästi. Toivottavasti teillä ei ole samanlaista häsläystä kouluviikot. Tahdon mun vuorokauteen lisää tunteja, enkä varmasti ole ainut. Kivaa viikkoa kaikille! :)

1 kommentti: