sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Uusi alku > Aloituspostaus

Jotkut teistä ehkä muistaa minut lukuisista aikaisemmista blogeistani. Oli Prinsessaelämää paratiisissa, myöhemmin blogin nimi kuitenkin vaihtui > La vida es, ja oli myös monia monia muita blogeja, jotka eivät ehkä niin suosittuja olleet. Nyt kuitenkin pitkän tauon jälkeen olen täällä -intoa ja ideoita täynnä jatkamaan blogaamista, tässä täysin uudessa blogissa.
Kerron itsestäni myön jonkin verran, jotta uudet ja toki aikaisemminkin minut tienneet ihmiset saisivat tietää mitä elämääni kuuluu nykyään.
Nimeni on siis Tiia-Maria, jonka blogin nimikin jo kertoo. Olen 17 vuotias opiskelija Pohjois-pohjanmaalta. Opiskelen Catering- alalla toista vuotta ja 2017 vuonna olisi tarkoitus valmistua kokiksi. Koulun lisäksi elämääni kuuluu, poikaystävä Juuso, rakas harrastus ratsastus & hevoset sekä tietenkin ystävät ja perhe. Tämä blogi ei kuitenkaan tule pitämään sisällään hevosia, kuin ehkä satunnaisesti kuvissa, mutta muuten jätän hevostelun vain minun arkeeni.
Luonteeltani olen todella sosiaalinen, iloinen ja rohkea -rakastan siis kokeilla kaikenlaista uutta.Olen todella äänekäs ja mielipiteitä jakava ihminen, mutta itseäni en osaisi kuvitella miksikään seinäruusuksi. Tämä uusi blogi on minulle kuin uusi seikkailu, joka toivottavasti tulee jatkumaan mahdollisimman pitkään. Kameranani toimii Canon eos 1100 d, sekä tulen varmasti myös lisäilemään satunnaisesti Iphonellani kuvattuja kuvia. 
Blogaaminen on ollut osa elämääni jo monta vuotta. Ensimmäisen blogini perustin muistaakseni jo 2012 vuonna ja siitä lähtien olen tehnyt uusia blogeja, pitänyt taukoja, sitten taas pistäen uuden blogin pystyyn ja lopettanut. Nyt kuitenkin olen tässä uuden blogin ja uusien mahdollisuuksien kanssa, valmiina jakamaan elämää ja arkeani teidän kanssa. Toivon, että pidätte blogistani!


6 kommenttia:

  1. Jään seuraamaan sun blogiasi mielenkiinnolla ^_^

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivalta blogilta vaikuttaa jo ensimmäisen postauksen perusteella :)

    http://katja-dontdreamlive.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kirjoitat mukaansatempaavasti! ^^ Ja kauniskin olet. ♥

    http://pirstaloitunut.blogspot.fi/

    VastaaPoista