torstai 24. syyskuuta 2015

Mun elämässä on sisältöä sittenkin

Heippa taas! Ihan näin aluksi haluan hehkuttaa että mun elämässä on nykyään sisältöä, jee! Ennen vain koulun jälkeen lösähdin sängylle, nukuin ja heräsin iltamyöhään. Sitten olikin jo suihkun ja yöunien aika. Nykyisin ei ole enää aikaa edes viiden minuutin päiväunille, joka on oikeasti vain hyvä juttu. Tämä sisältö mun elämässä on Mosse ja sali. Olen taas aivan koukuttunut salilla käyntiin ja sieltä lähtiessä on niin huippu fiilis, joka saa vaan motivaation treenausta kohtaan kasvamaan. Tänään koin myös niin hienon onnistumisen tunteen Mossen kanssa. Käytiin maneesilla hyppäämässä ja heppa toimi niin ajatuksella, että oon tällä hetkellä aivan super ylpeä itsestäni. Olen taas ylittänyt itseni ja sekin tunne on jotain niin hienoa! On tämä vaan hieno tunne kun on sellaisia harrastuksia ja juttuja elämässä mistä pitää ja niitä tekee innolla! Miten olen koskaan voinutkaan lopettaa salilla käymisen?


Toki tämä mun urheiluinnostus syö blogaamisaikaa, mutta yritän aina sopivissa raoissa päästä teille kertomaan mun kuulumisia. Koulussa mulla oli tänään semmoinen vatutus, että teki mieli viskoa kaikkia kattilalla päähän. Ensinnäkin poltin mun paellan pohjaan kaksi kertaa. Onneksi sentään siitä tuli ihan syötävää. Poltin mun sämpylät ja niistä tuli aivan liian tummia. Nekin oli silti syötävässä kunnossa vielä, sillä jos ei olisi ollut, olisin varmasti heittänyt ne sämpylät pitkin seiniä ärsytyksestä.
Sitten vielä lisäksi koko päivän tiskit oli kertynyt iltapäivälle ja ne piti saada tunnissa tiskattua. Sitä tiskiä oli niin paljon, että varmasti siinä tiskivuoressa oli ainakin kymmenen kodin astiat. Ei mua tiskiin oltu kuitenkaan määrätty, mutta menin vapaaehtoisesti. Ehkä olisi pitänyt jättää väliin, sillä kattilat ja kipot sai kyytiä kun niitä nakkelin tiskikoreihin. Pari kaveria jo useaan otteeseen rauhoitteli minua, mutta sekös vasta sai veren kiehumaan. Onneksi iltapäivällä olo oli jo normaali, eikä tehnyt mieli lyödä jokaista vastaan kävelevää. Tuollaiset päivät, että mikään ei onnistu on niin hanurista! Onneksi niitä on kuitenkin aika harvoin.

Salilla minulla oli tänään 'käsipäivä' ja olin iloisesti yllättynyt miten nopeasti käsiin on tullut voimaa. Samat painot, millä on aikaisemmin tehnyt toistot tuntuivat kevyiltä ja sai lisätä painoa! Ehkä vielä joku päivä käsissä näkyisi tulokset muutenkin kuin voiman lisääntymisellä.

Kävin salilta tultuani räpsimässä pari syksyistä kuvaa ja niin se vaan on, että kohta on talvi. Itkettää ajatuskin. Melkein kaikki lehdet ovat pudonneet ja ilma on hämärä ja synkkä. Taidan vain vetää villasukat jalkaan, keittää kupin kuumaa kaakaota ja käpertyä viltin alle katselemaan Serranoja!
Laittakaas mulle vielä kysymyksiä mun tulevaan kysymyspostaukseen TÄNNE! Toivotan jo näin päivää etukäteen, kivaa ja rentouttavaa viikonloppua!



10 kommenttia:

  1. Mä niiin tiedän ton tunteen, kun on alkanut käymään pitkästä aikaa salilla. Siitä saa niin paljon voimaa!
    Käy hei tsekkaa mun blogi ja osallistumassa samalla arvontaan!

    http://millakristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. - Millaiseksi luokittelet tyylisi?
    - Todistuksesi keskiarvo peruskoulun päättötodistuksessa?
    - Mitä vuosilukua ihailet eniten 1900-luvun ajoilta?
    - Kuinka pitkä olet?

    http://misslittlemarie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Se on niin hyvä fiilis kun huomaa kehittyneensä salilla ja voi lisätä painoja! Ihania syyskuvia täällä! :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kauniita syksyisiä kuvia :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania kuvia! Rakastan kyllä syksyä. :-) Hienoa, että olet innostunut salilla käymisestä!

    http://pirstaloitunut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Itse taas en kovin syksystä piittaa :D

      Poista
  6. Ihania kuvia ja sul on kiva blogi muutenki :)

    VastaaPoista