tiistai 22. syyskuuta 2015

From my iphone

Kuva 1&2 - Nyt kun on salillakin taas alettu käymään niin pitäähän sitä vähän tsempata syömisiinkin, jotta edes jonkinlaisia tuloksia tulisi. Olen ollut myös karkkilakossa jo toista viikkoa joka on mulle pitkä aika! Normaalisti syön karkkia varmaan joka toinen päivä. Siinä samalla on myös jäänyt sipsit, limsat ja vastaavat herkut taka-alalle.
Kuva 3 - Olen myös ahkerasti käynyt heppailemassa ja liikuttelemassa Mossea (vas.). En vaan tiedä mitään parempaa puuhaa kuin touhuta heppojen parissa!
Kuva 4 - Edellisessä blogissani varmaan joka postauksessa kerroin kuinka olin katsonut Serranoja heti koulusta päästyäni ja sama meno jatkuu edelleen. En vaan voi lopettaa tuon sarjan katsomista vaikka olen valehtelematta katsonut sen alusta loppuun yli kymmenen kertaa. Tuohon sarjaan ei pysty ikinä kyllästymään, vaikka muistankin jaksot melkein ulkoa!


Kuva 1 - Snapchattia olen päivitellyt ahkerasti. Käykää addaamassa minut @tiiamariaemilia ja pääsette minun arkeeni mukaan myös sitä kautta! Siellä olen tuplasti aktiivisempikin kuin täällä.
Kuva 2 - Viikonloput on tullut vietettyä Juuson kanssa ja tylsyyttämme aina leikitään jomman kumman snäpillä ja muokataan mitä idiooteimpia kuvia.
Kuva 3 - Eilein haikein mielin muistelin ja kaipasin kesää. Oi sitä ihanaa valoa ja lämpöä, mitä enää ei ole. Kesä tule pliis takaisin!

Kuva 1 - Pari viikkoa sitten oli jo niin kylmä, että puin ylleni toppaliivin ja neulepaidan kun lähdin ulos!
Kuva 2 - Koulun pukuhuoneessa linkkua odotellessa otettu #selfie.
Kuva 3 - Voi eiiii! Löysin tän kuvan mun samsungin kuvia selaillessa puhelimesta. Juuso oli joskus keväällä kuvaamassa mua kun ratsastin Heklalla. Oli ekoja kertoja kun ponilla menin ja lopuksi ratsastui päättyi tuohon, että satula valui kyljelle ja tipuin alas. Hävettää näin jälkeenpäin katsoa tuota kuvaa. Ihan hirveä ikävä tuota karvakorvaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti