maanantai 1. helmikuuta 2016

Viininpunaisen lumoissa

Moikka ja super ihanaa helmikuuta! Uusi viikko ja kuukausi on alkanut ja mulla ne on lähtenyt käyntiin loistavasti! Koulua oli vain 8-11.30, aivan taivaallisen ihana keli ulkona ja kaikki asiat muutenkin rullaa omalla painollaan. Ilmottauduin tänään jopa jossain mielenhäiriössä estevalmennukseen Mossen kanssa ja saa nähdä mitä tulee, ruumiita kai. Mulla on vaan ihan oikeasti tällä hetkellä niin hyvä olla. 4. päivä saan opintotuen ja heti seuraavana päivänä suuntaankin salille lataamaan salikortin ja pääsen taas treenaamisen makuun, ihanaa ihanaa <3! 

Tämän postauksen päätarkoitus oli kuitenkin mun tän päivän asukuvat. Oon ihan rakastunut viininpunaiseen väriin ja voisin pukea sitä päälleni vaikka joka vaatteessa. Otan nyt talvella kaiken ilon irti tosta mun villahuivista, kun kesällä sitä ei enää ehkä tule kuumuuden takia käytettyä.
Avasin pari päivää sitten jo mun lippiskauden kun lämpötila on ollut jo useita asteita plussan puolella ja pipoa ei enää välttämättä tarvitse. Rakastan myös tota mun lippistä ihan suunnattomasti, haha. Pinkki ja viininpunainen on vaan niin pop!
Kuvat ovat vähän rakeisia, kun otin kuvat taas yksin kamerajalustaa ja itselaukaisiaa hyödyntäen. Tarkkoja kuvia ei vaan millään saa itse!

vi1

vi2

vi3

vi5

vi6

Lippalakki SPORTAMORE // Kaulahuivi PIECES // Pitkähihainen CUBUS // Farkut (sain kaverilta) // Kengät BIANCO



Miten teidän helmikuu on lähtenyt käyntiin?

1 kommentti:

  1. Ihanan lämpimiä kuvia, vaikka tuota lunta onkin ihan kiitettävästi tuolla takana (:. Muutenkin tosi pirteän oloinen postaus, tykkäsin! Itsellekin kelpaisi tuota pirteyttä, mutta helmikuussa työt ja koulu painaa päälle niin minkäs sille voi. Onneksi sali pelastaa...

    VastaaPoista