perjantai 5. helmikuuta 2016

Uusi postaussarja - Kirpputorin aarteet

Moikka ja hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! Paikkakunnalleni on hiljattain avattu uusi kirpputori, jota olen kierrellyt enemmäin kun ahkerasti. Olen joka kerta löytänyt sieltä aivan ihania tuotteita ja vaatteita. Tahdon nämä kaikki teille jossain vaiheessa esitella ja siitäpä syntyikin idea tälle uudelle Kirpputorin aarteet postaussarjalle. Esiteltävää on niin paljon ja varmasti tulee viikoittain lisääkin, joten kaikkien tuotteiden esittely yhdessä postauksessa olisi valtava urakka. Siirrytäämpäs nyt ensimmäisen osan pariin, jossa esittelen teille mun uuden peplumpaidan, farkut, kengät ja bleiserin. Kaikki nämäkin löysin sieltä uudelta kirpputorilta ja ihan naurettavan halvalla!

as3

as1

as2

as4

Olen aivan myyty tuolle peplumpaidalle. Rakastuin siihen heti ensi silmäyksellä ja hintaa sillä oli vain 0,50e! Sain siis itselleni täydellisen paidan melkein ilmaiseksi. Tuossa peplumissa ihastuin ekana tuohon kukkakuvioon ja siihen, että selkämys on matalampi kuin normaaleitta t-paidoissa. Tuossa paidassa selkäosa menee suunnilleen lapaluiden alta, joten yläselkä jää kokonaan paljaaksi. 

Bleiseri ei pääse näissä kuvissa oikein omiin oikeuksiinsa, sillä kirkkaasta ja vaaleasta kuvasta ei koko bleiseriä melkein edes huomaa. Tykästyin todella kovasti nahkapaikkaisiin olkapäihin! 

Pidän kovasti myös pastellin vaaleista sävyistä ja löysinkin sävyyn sopivat farkut parilla eurolla. Mulla oli aikaisemminkin melkein samanlaiset, mutta niistä hajosi vetoketju ja olin ihan maani myynyt, sillä pidin niistä farkuista ihan valtavasti. Onneksi löysin nämä korvaamaan sitä menetystä! 

Vikana sitten useaankin kertaan blogin puolella vilahdellut korkokengät, jotka löysin viidellä ja puolella eurolla. Kengät olivat vain kerran käytetyt, mutta huomasin kotona, että toisesta kengästä oli vetoketju melkein kokonaan rikki. Äiti käytti kengät toissapäivänä suutarilla ja nyt on uusi ja ehjä vetoketju, jotta pääsen nauttimaan mun silmäteristä! Oletteko te kierrelleet kirpputoreja viime päivinä? Mitä mieltä olite mun löydöistä?

6 kommenttia:

  1. Oi upeita löytöjä! Nuo kengät ovat kyllä herkut! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin olen kyllä varsin tyytyväinen näihin löytöihin! :)

      Poista
  2. Kiva kuulla että säkin oot tällänen kirppis hullu :D! Ihania löytöjä oot kyllä tehny <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, oon aina kirpparilla kiertelemässä :D Kiitos!

      Poista
  3. Kirppikset on parhaita, hirmu kivoja löytöjä!

    http://sofiakoivisto.blogspot.fi/

    VastaaPoista