keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Nahkatakkia ja vaaleanpunaista hapsuhuivia

as1

as2

as4

as5

as6

as3

Heippa! Tulin jakamaan mun eiliset asukuvat, jotka Niina musta pikaisesti räpsäisi. Nahkatakkia on päässyt jo pariin otteeseen käyttämään kelien salliessa ja onhan se vain ihanaa pukeutua lähes miten tahtoo eikä tarvitse ajatella paleltuuko elävältä jos ei farkkujen alle välihousuja laitakkaan. Rakastan kevättä siinä mielessä, että aurinkokin alkaa meille näyttäytymään ja kesä lähestyy pikavauhtia! Ostin tuon vaaleanpunaisen huivin kirpparilta jokin aika sitten eurolla ja olen aivan rakastunut siihen. Olen aina pitänyt vaaleanpunaisesta ja viime aikoina olen tykästynyt erilaisiin hapsuhuiveihin ihan älyttömästi. Tämä huivi oli mulle kyllä ihan nappi löytö!  

Ostin tänään uuden puhelimen ja alan sitä nyt asentamaan ja tutkiskelemaan, joten en enempää tällä erää kirjoita. Voisin tuosta uudesta murustakin tehdä teille jokin kaunis päivä postauksen! Ihanaa ja keväistä viikkoa kaikille <3

5 kommenttia:

  1. Nahkatakki ja huivi sopii aina yhteen ;) Itsellänikin on muutamia hapsuhuiveja olen kyllä aivan myyty ♥ Hieno asu kokonaisuudessaan!

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu ja ihanan aurinkoisia kuvia! ♥ Ja itse lukisin mielelläni postausta uudesta puhelimestasi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 Juuri ajattelinkin alkaa sitä postausta väsäämään itse asiassa ;)

      Poista
  3. Rakastuin tohon huiviin! ♥ ja täl blogilla on tosi miellyttävä ulkoasu :)

    venlaschulze.blogspot.fi

    VastaaPoista