perjantai 25. maaliskuuta 2016

In love with Honor 5x

Moikka! Viime postauksessa puhuin siitä, että olin ostanut uuden puhelimen ja jotain pientä postaustakin voisin siitä uudesta ihanuudesta teille tehdä. Se postaus tulee tässä! Olen aivan rakastunut tähän Honoriin ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Vanha Iphonen rupuni veteli viimeisiään, vaikka se olikin minulla vasta vuoden ollut käytössä. Tässä uudessa luurissa on kyllä tehoa ja akun kesto on loistava! Haha, niin kyllä yleensäkin kaikissa vähän aikaa käytetyissä puhelimissa, mutta toivon mukaan akku kestää tässä jatkossakin! Juurikin akun kestoa oli kehuttu niin netissä kuin Veikon koneellakin, josta tämän ostin. Muistia tässä on 16 gt:tä ja paikka joko kahdelle sim-kortille, tai toiseen asemaan voi asettaa jopa 128 gt:n muistikortin!
Tässä puhelimessa myös kamerat on ihan loistavia! Vertailin tämän puhelimen ja edellisen luurini kameroita ja voi herttinen millaista pikselimössöä ne Iphonella otetut kuvat olivatkaan.. :-D Muutenkin tämä Honor on ollut tähän mennessä mitä olen tätä muutaman päivän kovasti käyttänyt osoittautunut koko rahan arvoiseksi! Ostin tähän vielä kivat puhelimen väriin sopivat suojakuoret sekä panssarilasin, jotta puhelin pysyisi mahdollisimman pitkään ehjänä!

p2

p1

p3

p4

p5

Ainut asia mitä Iphonesta kaipaan on käyttöjärjestelmä ja sen ulkonäkö! Tykästyin ihan täysin Iphonen käyttöjärjestelmään ja sen helppouteen, toisin kuin tässä ja esimerkiksi Samsungeissa on mun mielestä paljon hankalampi käyttöjärjestelmä. Mitään muuta en Iphonesta ole kaivannut, enkä varmasti tule kaipaamaankaan! Jos olet uutta puhelinta ostamassa, kehotan sinua miettimään myös tämän puhelimen ostamista! Hinta-laatusuhde on viimeisen päälle kohdallaan ja yhtä tehokasta puhelinta en ole koskaan omistanut! Kaiken lisäksi tämä kultainen on mun mielestä tosi kaunis! Kyselkää ihmeessä, jos tahdotte tietää tästä puhelimesta jotain enemmänkin! Oikein ihanaa pääsiäistä kaikille! <3

24 kommenttia:

  1. Vaikuttaa tosi hyvältä puhelimelta! Hyvää pääsiäistä myös sinne <3


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä oikein näppärä luuri! Sitä samaa :)

      Poista
  2. Ihanan näköinen on kyllä tämä honor! Kaverillakin taitaa olla sama luuri (tai vähän erilainen, en oikein muista) ja on hänkin kehunut mutta sanoi että ei näy whatsAppiin ja Sanpchattiin tulleet ilmoitukset, mutta toivottavasti sulla näkyy! Itse oon ollut tosi tyytyväinen mun galaxy A5, etten ainakaan vielä vaihatisi pois mutta kuuloistaisi tämäkin ihan kelpo luurilta!;-) Tosi kiva postaus muutenkin!

    http://vimppumoi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on munkin mielestä tosi kaunis puhelin! Joo välillä mulla ei sc ilmoita uusista snäpeistä, mutta wapista on kyllä aina tulleet ilmoitukset! Kiitos kovasti :)

      Poista
  3. Tää puhelin on ihanan raikkaan näköinen :) En ole puhelinta hankkimassa vielä vähään aikaan, koska juuri ostin uuden, mutta tää vaikuttaa kyl tosi näppärältä :)

    Sulla on tosi kiva blogi! toi soittolista/suosikki biisi lista tuol reunas on kylö ihan sairaan hyvä idea!

    VastaaPoista
  4. Voi että oon kateellinen! Oon ite kattonut tota puhelinta hirmusen kauan ja oon halunnu sen ostaa. Tosiaan oma puhelin on jo vähän rikki, mutta aika uusi silti, joten en ole raaskinut ostaa uutta. Mutta kiva kuulla että on hyvä puhelin ja nyt tuli kauhea kuume saada se kans! :D

    http://heidimariay.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah voi ei :-D Suosittelen tätä kyllä lämpimästi, omasta mielestä ihan täydellinen puhelin!

      Poista
  5. Todella kauniin näköinen puhelin! <3 mun kaveriltakin löytyy tämä malli Honorista ja vaikuttaa kyllä hyvältä puhelimelta :)
    http://sanjaamanda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Nätti puhelin, siskollanikin taitaa olla tuo kännykkä. :)
    Oon ennenkin tainnut päätyä blogiisi, mutta onneksi jäin tänään selailemaan pidemmäksi aikaa. Tykkään kovasti!

    http://pinjansilmin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihan super tyylikäs puhelin! Alko tekee mieli uutta... :D Ehkä mä tolla omena vitosella pärjään vielä hetken. Vähän pakko pärjätä tosin ku tilasin just uudet kuoret, heh... XD

    Ada Minea - http://constellationofmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se on aina niin, kun näkee jollain toisella uuden puhelimen niin alkaa tekemään itselläkin mieli uutta :-D

      Poista
  8. Vaikuttaa kyllä hyvälle puhelimelle! Munkin pitäisi varmaan jonkun ajan päästä ostaa uusi, kun tossa iPhone 5 ei enää se kameran laatu tai akunkesto mitään huippua ole. :-D

    http://reettajii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on kyllä ihan huippu, kannattaa vaan se omenan romu vaihtaa tähän ;) Tässä kestää akku kaksi päivää ilman latausta!

      Poista
  9. Itekki tarttisin piakkoin puhelimen ja oonkin miettinyt muutamien puhelimien välillä. Tällä hetkellä ehottomasti miun mielen valtaa nää Honorin puhelimet!

    http://eltsinmuotinurkkaus.blogpot.fi/

    VastaaPoista
  10. Mullakin olisi kohta tarvetta uudelle puhelimelle niin ehkä katselen tätä vaihtoehtona vaikka itsekkin olen vannoutunut Iphonen käyttäjä. Tuo puhelin näyttää kyllä tosi ihanalta !

    Jos sua kiinnostaa 15 vuotiaan tytön lifestyle monilla kuvilla niin käy kurkkaamassa mun blogi http://erinlinnea.blogspot.fi/

    - Sait lukijan! Ja rakastan tätä ulkoasua:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselle yksi kokemus Iphonesta riitti, eikä sekään ollut kovinkaan positiivinen :-D Tähän Honoriin olen ollut kyllä todella tyytyväinen! Oi ihanaa, tervetuloa lukemaan! Kävinkin aikaisemmin jo Demin kautta nakkelemassa sulle kommenttia :)

      Poista
  11. Mulla itsellä tällä hetkellä käytössä honor 7 premium ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen! :-)

    https://pienibloginpoikanen.wordpress.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaverit on myös tuota seiskaa kehuneet ja Honoria ylipäätään! Itse olen myös tähän 5x:ään aivan rakastunut!

      Poista
  12. Mulle riitti yksi Iphone ja uskaltauduin kokeilemaan Huaweita kaikkien rikkoutuneiden Samsungeiden jälkeen ja tästä Honorista olen tykännyt ihan sairaan paljon! Voisin ihan mielenkiinnosta kurkkailla miltä tuo p8 näyttää! :p

    VastaaPoista
  13. Mä kans tahdoin Iphonen ja Samnsungin jälkeen kokeilla jotain vähän uudempaa merkkiä ja päädyin tähän Huaweihin. Kaikki mua Huaweista vähän pelotteli, mutta tämä on ollut kyllä paras puhelin mitä mulla on koskaan ollut :-)

    VastaaPoista