sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

Kirpputorin aarteet #5 - Black and grey

Heippa! Ennen töihin lähtöä tulin jakamaan teille mun perjantaiset asukuvat ja samalla näätte mun viimeaikaisia kirppislöytöjä, sillä mun koko asu on kirpparilta peräisin kenkiä lukuunottamatta! Oon ihan koukuttunut kirppistelyyn ja oikeastaan yli puolet mun vaatekaapista on peräisin kirpparilta. Joka kerta kun käyn kirpparilla löydän sieltä jotain kivaa ja mieluista. 

asu1

asu2

asu4

asu3

asu6

Tykkään tuosta asusta itse tosi paljon! Rento ja passaa niin kouluun kuin kotiinkin. Oon ihan rakastunut erilaisiin hapsuhuiveihin ja nyt mun kokoelmassa on jo kolme ihanaa hapsuhuivia kun tuon mustan huivin löysin Ukon kulmasta vain kahdella eurolla! Mustia farkkuja mulla ei ole ollut miesmuistiin ja viimeisimmällä kirppiskierroksellani bongasin ihan uudenveroiset farkut ja kaiken lisäksi ihan täysin mun kokoiset! Olin niin onnellinen, että vihdoin sain mustat farkut!
Tein eilen muuten uuden bannerin, mitä olette mieltä? Piti tehdä uusi, sillä vanhassa bannerissa oli niin vanhoja kuviakin että oli jo uuden aika! Omasta mielestä tuli kyllä ihan kiva, vaikka omaa naamaa onkin ehkä hitusen liikaa :-D. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! <3

20 kommenttia:

  1. Voi että kuinka kivoja juttuja oot löytäny kirppareilta! Täällä meillä päin on vain pari kirpparia mutta kyllä mä joskus saatan jotain kivaa löytää, mutta harvemmin:-( Tulisi kyllä mukavasti säästettyä rahaa.. :) Kiva postaus ja oot tosi nätti!:)

    http://vimppumoi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ei täällä meilläkään ole kuin muutama kirppari, mutta tämän vuoden alussa avattu uusi Ukon kulma kirppari on kyllä ehdottomasti mun suosikki paikka, vaikka sekin on aika pieni, mutta aina sieltä jotain löydän! :)

      Poista
  2. Taitaa olla jonkin isomman kaupungin kirppis missä käyt, kun ainakin näillä pienempien paikkakuntien kirppareilla on aika vanhanaikaista ja kallista kamaa :D
    Mutta on kyllä tosi kiva asu, varsinkin tuo huivi!

    Pikkusiskonblogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihan tämmöisessä alle 8k ihmisen paikkakunnalla asun, että isoksi kaupungiksi tätä en sanoisi :-D Tällä avattiin tammikuussa uusi kirppari ja siellä on kyllä todella paljon nuorten vaatteita joten joka kerta pakosta löytää jotain :-D Kiitos!

      Poista
  3. Tykkään näistä sun kuvista ihan mielettömästi! Ton neuletakin voisin itelleni haluta, on meinaan ihana ainakin sun ylläsi! :) Nää oli kivoja asukuvia, ei sellasia tylsiä joita kaikilla näkee.

    t. http://thebeautifulshadow.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kirpparit ovat niin parhaita. Parhaat vaatelöydöt on kyllä kirppikseltä kotoisin. Ja ihana blogi sulla, jään kyllä taatusti seurailemaan, niin kivalta vaikutti tämä!

    http://harrietgripenberg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon kyllä täysin samaa mieltä! Kiitos kovasti Harriet, tervetuloa lukemaan <3

      Poista
  5. Kiva postaus ja muutenkin blogisi vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta! Jatkan ehottomasti seuraamista!:)

    VastaaPoista
  6. Ihania noi vaatteet! Musta tuntuu, että kaikki muut löytää aina kivoja vaatteita kirpputoreilta ja sitten ku mä itse koitan mennä jotain katselemaan en löydä yhtään mitään! En tiedä johtuukohan se siitä etten jaksa tarpeeksi kärsivällisesti katsella mitään :D

    http://saninlifeblog.blogspot.fi/
    Blogissani on arvonta jos haluat käydä kurkkaamassa ja osallistumassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hhaha mäki oon aika kärsimätön kun en jaksa muuta kuin vain silmäillä hyllyjä, mutta silti kaikki ihanat vaatteet aina pistää silmään :-D Määpäs käyn osallistumassa tonne arvontaan!

      Poista
  7. nää postaukset on kyl parhautta<3! ihania vaatteita! :)

    VastaaPoista
  8. Olisi ihana käydä itsekin kirppiksillä tekemässä ihania löytöjä, mutta en vain yhtään tiedä missä täällä Jyväskylässä on kirppiksiä. Keskustan läheisyydestä en tiedä yhtään, että missä olisi, yhden toisen tiedän, mutta en sinne pääse kauhean helposti, hmph. :(
    Mutta hyvä postaus oli taas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Googlettele, että missä päin Jykylää ois kirppareita! Varmasti jotain löytyy Googlen kauttakin :-) Kiitos Tilda!

      Poista
  9. Wautsi tosi kiva asu! Kyllä sieltä kirppariltaki näköjään löytöjä tekee! Ite en käy kirpputoreilla juuri koskaan, ja jos käyn niin harvemmin mitään löydän. Siellä on vaatetta ja tavaraa niin laidasta laitaan, että kaiken sen tavaramäärän keskeltä on vaikea löytää mitään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itse taas kyseisestä Ukon kulmasta löydän aina tavaraa, muilta kirppareilta en sitten niin löydäkään. :-D

      Poista
  10. Olipa kiva postaus! Oon itsekin todellinen kirppishai ja aina niistä löytyy jotain mikä lähtee mukaan :) Suurinosa vaatteista on tosi hyväkuntoisia ja halpoja, ja siinä sivussa tulee toimittua ekologisestikin. Hyvää kevään odotusta sulle <3

    http://ronjannika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ronja! Itsekin rakastan tuota yhtä kirpparia missä aina käyn, sillä joka kerta jotain lähtee mukaan :-D Kiitos samoin <3

      Poista