perjantai 15. huhtikuuta 2016

Lately via Snapchat

Heippa! Ja mitenköhän se menikään mitä viimeisimmässä postauksessa sanoin..? Taisin sanoa, että loman aikana postailen aktiivisesti, mutta hupsista keikkaa viikonloppuna onkin mun vikat hölläilypäivät ja maanantaina paluu kouluun. Se postailu ja blogin aktiivinen ylläpitäminen jäi sittenkin ja tunnen itseni niin huonoksi blogaajaksi :-D Nyt kuitenkin, jotta edes lomalla vielä kerran saan postattua tulin jakamaan teille mun viime aikojen Snapchat-kuvia, joita on kertynyt ihan hirveän paljon! Snäpissä oon niin paljon aktiivisempi! Joka päivä lisäilen sinne kuvia ja satunnaisia videoitakin, joten kehotan teitä kaikkia addailemaan mut teidän Snapchattiin, jos vaan olette yhtään kiinnostuneita mun arjesta, mitä blogin puolella en jaa! Mut löydät Snapchatista nimellä tiiamariaemilia.

Mulla loppui työt viime viikon keskiviikkona ja sieltä asti vain olen ollut kotona ja puuhaillut vaikka ja mitä. Voitte vaan kuvitella miten tyhjää oli olla tekemättä mitään ja menemättä päivittäin töihin. Olin jo täysin tottunut siihen työrytmiin ja töihin oli aina mukava mennä! Pari päivää sai opetella olemaan vain kotona, kun töihin ei yhtäkkiä tarvinnutkaan lähteä. Onneksi pääsin tuonne samaan paikkaan kesätöihin, joten kauaa mun ei sieltä tarvitse pois olla!

k1

k8
Mun lomapäivät on kuluneet Juuson kanssa, tallilla, mummun tykönä, kotona oleillen ja kirpparilla. Ajattelin ensin, että kerron joka kuvasta erikseen aina jotain, mutta kuvia olikin niin paljon, että taidan mennä sieltä mistä aita on matalin ja annan kuvien puhua! 

k5
Käytiin huhtikuun alussa Juuson ja hänen veljensä kanssa heidän serkkunsa rippijuhlissa Oulussa. Tuona kauniina sunnuntaina sai kyllä istua autossa. Ensin eksyttiin, sitten juhlista lähdettyä ajettiin taas väärään paikkaan ja seuraavana pysäkkinä olikin Muhos. Muhokselta sentään selvittiin takaisin kotiin!

k2

k3
Rakastan tota koira-filtteriä ihan sairaan paljon! Samoten tuohon Supersankariin oon aivan rakastunut, vaikka ensin kyseinen kappale vain ahdisti ihan hirveästi.

k4

k6

k7

k9

k11
Tallilla missä käyn on heppojen lisäksi toisessa kuvassa esiintyvä afrikkalainen kääpiövuohi Aslak ja Aslakin kamu Late-lammas! Kaikki tallilla käyneet, sekä Facebookissa ihmiset ovat aivan ihastuneet Aslakkiin!

k12

k13
Kävin maanantaina tekemässä anniskelupassi kokeen koululla ja voin sanoa, että läpi se ei mennyt. Tuloksia ei ole näkynyt eikä kuulunut, mutta sanon jo nyt, että joudun sen uusimaan.. jos jaksan :-D En oikeasti ihan hirveästi siihen lukenut ja kysymykset oli niin vaikeita, että ei mun 'munkittelu' tainnut riittää.

k14

k15

k16

k17

k19
Aurinkoisten ilmojen myötä oon alkanut taas rullaluistelemaan iltaisin ja ai että rakastan sitä hommaa! Lenkkeily mua ei ole koskaan napannut, mutta rullaluistelulenkille lähden ilomielin! Salkkareitakaan en ole moneen kuukauteen katsonut, mutta nyt olen taas yrittänyt hypätä kärryille mukaan.

Haha, kuvia totta tosiaan oli paljon ja pari kollaasia jätin poiskin. Kuten huomaatte, päivittelen Snäppiä paljon ahkerammin kuin blogia! Maanantaina palaan kouluun kärvistelemään viimeisen jakson ja sitten alkaakin jo loma! Ihan hullua, miten vähän aikaa kesään enään on! Nyt toivotan kakikille super kivat viikonloput! <3

8 kommenttia:

  1. Oi vitsit ihanan keväisä postaus ja ihana sä! :D Toi kappale on mustakin vaan jollain tapaa tosi hyvä ;)
    http://sanjaamanda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihania kuvia, sä olet niin hurjan kaunis! <3 Nyt viime aikoina on kyllä ollut ihan huiput kelit ja auringosta on saanut nauttia vihdoin ihan kunnilla! Aijai että rupes tekemään heti mieli ratsaille kun selailin näitä kuvia, Aslak vaikuttaa hauskalta tyypiltä :D Hei ja ihan huipusti onnea ansiokkaasti päättyneestä työharjottelusta ja kesätyöpaikasta, mahtavaa että oot saanu jalan oven väliin työelämässä ja kesäksi on jotain tiedosta, rahaa ei koskaan ole liikaa :)

    http://bottleoflove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tällainen snäppipostaus! :) Musta on niin kiva lukea tällaisia, kun ei aina ole niitä tuhansien eurojen kameralla otettuja ja viimeisen päälle muokattuja kuvia :D

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja nää postaukset on aina tosi kivoja! :) Mä löysin uuden puhelimen myötä vasta hetki sitten myös tän snäpin ihmeellisen maailman haha :D

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Todella mahtavia kuvia, näitä katsellessa sitä miettii että joko pitäisi itsekin liittyä snäppiin! Viimeseen asti oon yrittäny sitä vältellä, mutta nyt hieman ajatus jo kutkuttaa :)

    http://nuoruustanssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Vähänkö kiva ja mukavasti vaihtelua tällaisiin perus blogi postauksiin! Tykkään todellakin. Sulla on muutenkin ulkoasullisesti todella mukavan näköinen blogi ja ainakin omaan silmääni tämä on miellyttävä. Olinkin jo sun lukija!😊

    VastaaPoista
  7. ainiin unohdin. Mun blogi oli

    www.mydayblogfin.blogspot.fi

    VastaaPoista