keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Favorite clothes in my wardrobe

Välillä on niin hirveän vaikeaa keksiä aiheita postauksiin ja pää lyö ihan tyhjää. Onneksi on olemassa muita ihania blogaajia, joiden blogeista löytää myös inspiraatiota omaan blogiin. Tänään muun muassa kävi näin, sillä koko aamun pähkäilin, että mitä teille postaan. Itse asiassa mulla on koko ajan monta ideaa päässä, mutta olen niin laiska niiden toteuttamisessa. Kuvasin teille koko aamun erästä videota, joka oli tarkoitus teille tänään julkaista, mutta olin kuvannut vahingossa koko videon nopeutetulla kuvauksella, joten kymmenen minuutin video kesti kokonaisuudessaan puoli minuuttia :-D En jaksanut alkaa värkkäämään videon parissa uudelleen, joten sen kuvaan ja julkaisen teille joskus toisten. Löysin toisen kivan idean erään tytön blogista, jota lähdin heti toteuttamaan. Keräsin sylillisen vaatteita kaapista ja mars kuvaamaan. Elikkä esittelen teille mun lemppari vaatteita! 

En ole koskaan seurannut muotia taikka pukeutunut juuri sillä hetkellä muodissa olevien vaatteiden mukaan. Olen pukenut päälleni aina sen vaatteen, joka näyttää mun mielestä kivalta. Pukeudun mun oman muodin mukaan. Parasta tässä postauksessa on se, että nyt huomaan vasta kuinka paljon käyn kirpputoreilla sillä voin sanoa, että kaikki vaatteet viinipunaisia farkkuja lukuunottamatta on ostettu kirppiksiltä! Itse asiassa viininpunaiset farkutkin on kaverilta ostetut, joten kierrätys kunniaan!

v2

Rakastan erilaisia röyhelöitä ja pitsejä vaatteissa ja tämä persikan värinen toppi pisti mun silmään kirpparilla aikoja sitten. Mulla oli ennestään samanlainen röyhelöpaita, mutta t-paitana ja väriltään valkoisena. Pakkohan tuokin toppi oli kirppikseltä kotiuttaa t-paidan kaveriksi. Toi on mun yks ehdoton lemppari toppi ja väri on ihanan lempeä.


v1

Tää toppi nousi mun suosikiksi kun tämän ostin! Ensin olin vähän epävarma, mutta parin käytön jälkeen olisin voinut käyttää tuota vaikka joka päivä! Tuossa topissa yksi kiva yksityiskohta on, että selän kangas on tuollaista ohutta läpinäkyvää kangasta, haha en muista sen kankaan oikeaa nimeä :-D.
Kyseinen toppi on niin helppo ja vaivaton yhdistellä muihin vaatteisiin, että tämä paita on varsinkin kiireisten aamujen paita, kun ei ehdi tarkasti päivän asukokonaisuutta miettimään!

v7

Kuten ehkä paidan ryppyisyydestä huomaatte, tämä kietaisupaita on mulla todella paljon käytössä, eikä aikaa silittämiselle jää. Löysin tämän paidan ihan vahingossa kirpparin sotkuisimmasta pöydästä. Yleensä en edes viiti kaivella pöytiä, jotka pursuavat joka suuntaan vaatteita ja tavaroita, mutta tylsyyteeni kaivelin pöytää hetken. Tämä rakkaus tuli vastaan ja olin niin onnellinen, että jäin kaivelemaan sitä hyllyä!

v4

Mun lemppari farkut näkyvät tiivistetysti tässä kuvassa. Oon pitkään himoinnut tuollaisia vetoketjufarkkuja ja kirppikseltä nekin löysin jokin aika sitten! Ei ne ihan uudenveroiset ole, mutta mulle kelpaavat täydellisesti! Oon aina myös halunnut viininpunaisia farkkuja, mutta koskaan en niitä uutena raaskinut ostaa, sillä hintaa niillä oli aina vähintään parikymppiä. Mun kaveri sitten eräänä päivänä tahtoi luopua omistaan ja möi ne mulle vitosella! Oi että olin iloinen! Oon ihan rakastunut niihin ja haaruksista pikkuhiljaa huomaa niiden olleen mun lemppari farkut, sillä sinne on ilmestynyt jo reikä, hehe :-D Silti mä niitä vielä käytän ja käytän varmaan niin kauan, että se reikä on kasvanut pään kokoiseksi!

v6

Tämä atsteekkikuvioinen pitkähihainen valloitti mun sydämen ihan täysin. En tiedä mikä siinä niin veti puoleensa, mutta kirppikseltä kotiin saatuani se on ollut useasti mun käytössä! Lähes joka koneellisessa pyykkiä vilahtaa tämä paita ja heti sen kuivuttua puen sen päälleni! Tää paita on vaan niin mukava päällä.

v11

Ainoana neuleiden ja neuletakkien edustajana esiintyy tämäm alunperin Gina tricotilta ostettu nappineuletakki. Tämäkin on ihan perus neuletakki, mutta jotenkin tykkään tästä ihan erityisen paljon. Tämä on todella rento ja mukava päällä, sekä rakastan sitä, että neuletakeissa on taskut. Tässä on pienet ja söpöt taskut etupuolella, joihin on niin kätevä laittaa puhelin pois kädestä pyörimästä!

v8

v9

Tämä 'jakkutakki' on lähes viikoittain mun käytössä ja tykkään käyttää tätä aina auki! Tämä takki on myös helppo yhditellä muihin vaatteisiin ja kaiken lisäksi tämä on tosi nätti päällä. Rakastan tuossa takissa noita olkapään nahkapaikkoja ja ne tekee tuosta takista ihan spesiaalin.

v12

Oon alkanut viime aikoina tykästymään erilaisiin hapsuhuiveihin ja kotona mulla niitä onkin jo melkoinen kasa. Nämä kaksi huivia ovat silti mun lempparit ja ne ovatkin kovassa käytössä niin ulkona kuin sisälläkin.

v13

Mulla on ihan vain parit kengät ja nämä korkkarit ovat mun rakkaudet Sveojen lisäksi. Noilla kengillä on helppo kävellä paksun koron ansiosta ja mustat kengät sopii aina kaikkien vaatteiden kanssa! Mokkakuosi on vielä mun mieleen, vaikkakin sateella mokka on taas ikävä kun se kastuu.

Mitä olitte mieltä tälläisestä postauksesta? Millaisia lempparivaatteita teidän vaatekaapeista löytyy? Onko teidänkin vaatteet kirpparilta ostettu?

14 kommenttia:

  1. On kyllä kivoja ja keväisiä vaatteita. :) Suosikkini on tuo jakku. :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja vaatteita, tykkään itsekin shoppailla kirpparilla! Etenkin tuo jakku vaikuttaa kivalta, vaikkei ihan mun tyylinen olekaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itse taas olen ihan koukussa kirppareihin :-D

      Poista
  3. Kirpparit on rakkaus, oon myös koukussa mustiin mokkanahkaisiin kenkiin.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! Mä taas rakastan noita mun mokkakenkiä! :-D

      Poista
  4. Kivan näköisiä vaatteita, tykästyin tosi paljon tuohon valkoiseen kietaisupaitaan! :-D Itse tykkään kävellä kirpparilla ja tsekkailla, mitä siellä on, mutta harvemmin on tultu ostettua mitään vaatteita, vaikka ihan siellä voikin tehdä tosi kivoja löytöjä! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla! Mä taas olen sellainen kirppishiiri, että varmasti useamman kerran viikossa kirppiksillä käyn penkomassa ja aina lähtee jotain mukaan! :D

      Poista
  5. Ihania vaatteita <3 Kirppiksiltä tekee kyllä parhaita löytöjä! Etenkin tuo ihan ensimmäinen toppi on todella kiva ja ihanan keväinen!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Vilhelmiina! <3 Mun vaatekaappi koostuu itseasiassa melkeimpä pelkästään kirpparivaatteista ja ne on kyllä ihan kuin uusia!

      Poista
  6. Tosi kivoja vaatteita ja mahtavaa että mikään ei ollut suoraan kaupasta ostettu! Itse ostan vaatteet melkeimpä aina suoraan kaupasta kun en löydä hirveän usein kirppareilta mitään. Kiva postaus:-)

    VastaaPoista
  7. Ihania vaatteita! Itse ostan tosi usein kans kirppareilta vaatteita! :)

    http://noorajanikaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Juuri eilen kävin pitkästä aikaa kirpparilla pyörähtämässä ja voi että mitä kaikkea kivaa sieltä löytyikään mukaan! Tosin vastapainoksi kävin täälä turussa uudessa cossin myymälässä ja sieltäkin lähti vaikka ja mitä oman vaatekaapin sisällöksi, kummassakin on puolensa, mutta on kirpparilla se oma tunnelmansa :)

    http://nuoruustanssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. eikä nyt tekee kauheesti mieli mennä tonkimaan kirppareille! En oo pitkään aikaan ostanut uusia vaatteita, ja pian alkais olee tarve parille mut vois etsii niitä kirppareilta kun se nyt on parempi vaihtoehto + halvempi x) Ekan kuvan paita oli erityisen ihana!

    https://adorabledreamss.blogspot.fi/

    VastaaPoista