keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

My day

Moikka! My dayta on toivottu multa tosi paljon ja nyt ajattelin sen teille toteuttaa! Saatte kurkata mun tiistai päivään näin tekstipostauksen muodossa, sillä videolla en jaksanut alkaa tätä tekemään. Mun päivään mahtui mm. Suomen huutokauppakeisarin katselua, kavereiden näkemistä sekä Juuson seuraa tietenkin. Nyt siis katsaus mun eiliseen päivään, olkaa hyvä.

11:01 Herään omia aikojani ja kaivan puhelimen kouraan lattialta jostain. Siristelen silmiä pimeässä huoneessa puhelimen valon häikäistessä.
11:10 Nousen sängyn laidalle istumaan,vedän yöpökät jalkaan ja kipitän vessaan alakertaan.
11:22 Aamutoimet on nyt suoritettu ja palaan omaan huoneeseen. Avaan pimennysverhot ja laitan Spotifyn raikaamaan. Päivä alkaa paljon paremmin musiikkia kuunnellessa.
11:24 Puen valitsemani vaatteet päälle ja meikkaan itseni ihmisen näköiseksi. Ostin maanantaina ehkä maailman ihanimman huulipunan, joka on koreillut huulillani siitä lähtien. Tuossa kuvassa huulipunan väri vääristyy aika paljon. Punan väri on aika tumma punainen.

n4

n3

11:43 Nyt olen kutakuinkin valmis ja kaivaudunkin takaisin peiton alle tabletti kourassa. Katson jakson jos toisenkin Suomen huutokauppakeisaria Ruudusta. Olen ihan koukuttunut kyseiseen sarjaan.
12:35 Maha kurnii ihan kamalasti, joten syömään kai se on mentävä. Syön banaanin ja jogurtin.
12:46 Katson vielä toisenkin jakson Huutokauppakeisaria.
13:19 Äiti huhuilee alakerrasta mua ja menen hänen luokseen kysymään, että mitä asiaa hänellä on. Äiti pyysi multa kinkkukiusauksen reseptiä ja opastin häntä, että miten minä kiusauksen aina valmistan.
13:30 Pakkaan tavarat valmiiksi laukkuun, sillä illalla menen Juusolle.
13:45 Odotan kavereita Haapajärvelle ja he tulevat Pyhäsalmesta autolla, joten matkaan menee noin puoli tuntia. Hmmh mitähän sitä tekisi ennen kuin lähtisin heitä vastaan?
13:48 Äitin kanssa katsottiin mun työvuorolistoja ja laskettiin vähän mun palkkaa tältä kuulta. On se vaan niin ihanaa, että on kesätöitä ja tienaa omat rahansa! Haha, mun rahat meneekin kyllä suoraan autokoulun maksuihin.
14:04 Laitan takin päälle, kengät jalkaan ja tarkistan laukun, että kaikki olennainen on mukana. Lähden pyöräilemaan Abc:lle.
14:13 Olen Abc:lla ja haen kahvin sekä käyn takahuoneesta katsomassa uusimmat työvuoroni. Ihanaa ihanaa, täysiä viikkoja laitettu! Tähän mennessä olen ollut vain viikonloppuina töissä, mutta nyt olin jatkossa 5 päivää viikosta töissä!
14:20 Rupattelen työkavereiden kanssa ja huomaankin ikkunasta, että kaverit kurvaa Pösöllä pihaan ja kiruhdan heti halaamaan heitä! Tiinaa, Hannaa ja Riikkaan en ole nähnyt  ikuisuuksiin, niin ihana nähdä! <3
14:23 Mennään tyttöjen kanssa sisälle Abc:lle ja tilataan heti ruokaa. Isot ranskalaiset, kiitos.
16:50 Tytöt lähtevät takaisin Pyhäsalmeen ja minä suuntaan reittini Juusolle. Hetkonen... Onkohan Juuso edes kotona?
16:51 "Oletko kotona jo?" ... "En."
16:55 Kiva kiva. Olin jo matkalla Juusolle, mutta ei kai se auta kuin kääntyä kotiin.
17:15 Kotona. Lysähdän sohvalle ja katson jälleen Huutokauppakeisaria. Jokseenkin musta tuntuu, että mulla on tylsä elämä.

n2

18:33 Käydään äidin kanssa hakemassa S-marketista S-etukorttihakemuslomakkeita. Nyt kun olen S-ryhmässä töissä niin S-etukorttikin olisi ihan hyvä olla, että saisi henkilökunta-alennusten lisäksi S-etukortin alennukset!
19:40 Juuso kurvaa äitinsä ja veljensä kanssa meidän pihaan. Kerään romppeeni kasaan ja kiiruhdan autolle. Eka huomio oli, että Juusolla on mun ostamani neule päällä, jee!
19:55 Ajellaan pikkuteitä pitkin mutkitellen edes ja takaisin. Juuson äiti tosiaan ajattaa Juusoa ajokorttia varten.
20:03 Parkkeerataan S-marketin pihaan ja mennään koko porukalla käymään kaupassa. Mietittiin Juuson kanssa kaupassa, että mitä ostetaan. Juuso päätyy energiajuomaan ja jäätelöön. Päätin itsekkin ottaa Mars-jäätelön, jonka Juuso tarjoutui maksamaan. Oi ihana mies!
20:34 Vihdoin ollaan Juusolla perillä. Kaadutaan Juuson kanssa samaan aikaan sängylle nuutuneina.
21:02 Lähdetään ulos takaisin ja ensimmäisenä ulkona koppaan Juuson perheen kissat tiukkaan syleilyyn, voi miten minun pienet kamut on ihania <3
21:34 Takaisin Juuson huoneeseen makoilemaan. Ajateltiin katsoa jokin leffa ja selaillaan Netflixiä jonkin hyvän kauhuelokuvan löytämisen toivossa.
22:00 Mitään hyvää elokuvaa ei vaan yksinkertaisesti löydy. Harjoitellaan yhdessä teoriakokeeseen puhelimilla.
22:31 Käydään Juuson kanssa vielä syömässä iltapalaa keittiössä. On niin vaikeaa olla hiljaa, kun toiset nukkuu. Juuson kanssa syödessä yritetään aina vieläpä naurattaa toisiamme kun syömme.
23:22 Käydään suihkussa ja tehdään muut iltatoimet.
00:12 Makoillaan sängyssä ja puhutaan ihan tyhmiä. Oikeasti väsyneenä varsinkin mun ja Juuson jutut on niin levottomia, että ne ei päivän valoa kestäisi. 
1:07 Toivotetaan toisillemme hyvät yöt ja käperryn Juuson kainaloon. Toisen vieressä nukkuu aina vaan niin hyvin. 

n6

n7

Eilinen oli kylllä tosi ihana päivä! Tänään tulin aamupäivästä Juuson luota kotiin ja nyt olen teille ahkerasti kirjoitellut tätä postausta, ettei blogi kuolisi ihan pystyyn. Töitä mulla on seuraavan kerran vasta ylihuomenna ja olen tässä maanantaista asti vain lomaillut. Olisin kyllä mielummin töissä kuin kotona tylsistymässä,  mutta onneksi ihanaiset tyttöset tulevat tänäänkin illalla Pyhäsalmesta tänne ja keksitään jotain kivaa illaksi! Huomenna ajattelin käydä mummun luona ja perjantaina sitten työt kutsuvat! Mun loma on tähän asti mennyt tosi kivasti, vaikka ilmat onkin olleet ihan hirveitä. Nyt onneksi eilisen jälkeen on ilmat alkaneet lämpenemään ja aurinkokin pilkahtelemaan pilvilauttojen välistä. Ehkä ne ihanat oikeat kesäkelit sieltä vielä tulee! Toivottavasti teidänkin loma ja arki sujuu hyvin!

5 kommenttia:

  1. hih taidampa omistaa samanmoisen huulipunan, and i love it ♥

    http://more-than-we.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Hei, mikähän tuo huulipuna mahtaa olla? Näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Ei vitsi oon jo pitkän aikaa miettiny että pitäisi tehdä my day-postaus, mutta se on aina jotenki jääny. Tästä postauksesta taas inspiroituneena voisin yrittää toteuttaa sen ens viikolla.:) Kiitti inspiksestä!:)

    VastaaPoista