torstai 14. heinäkuuta 2016

Snapchat shots

Kaikkien kiireiden keskellä oli pakko päästä tekemään teille postausta, vaikka ihan oikeasti mulla ei olisi aikaa tähän. Jotkut teistä saattaa seurata mua Snapchatissa ja olette nähneet mun päivityksiä sieltä käsin. Kannattaa muuten addata mut siellä nimellä tiiamariaemilia, sillä olen siellä paljon aktiivisempi kuin blogin puolella. Jos siis sinua kiinnostaa seurata arkeani aktiivisemmin! Snäppiä ahkerasti päivitellessä kertyy paljon kuvia puhelimen muistiin ja niitä on aina jopa niin paljon, että saan niistä kokonaisen postauksen teille luotua. Kuvia katsellessa saatatte huomata, että mitkä Snäpin filtterit on mun lempparit.. :-D 

a14
1. Oon ahkerasti tilaillut netistä uuteen kotiin tavaraa. Etenkin Jotex.fi on tullut tilailtua yhtä ja toista ihanista kesäaleista. Ikeaan lähti myös yksi tilaus ja Jyskistäkin olen suunnitellut jotain vielä ostavani. 2. Pieni maistiainen teille meidän uudestä kodista. Pääsette tutustumaan meidän kotiin takuuvarmasti niin Snäpissä kuin täällä blogin puolellakin heti kunhan ollaan asetuttu aloilleen muuton jälkeen.

a10
3 & 4. Juuson kanssa käytiin jokin aika sitten Ylivieskassa shoppailemassa uuteen kotiin keittiötarvikkeita sunmuita tilpehöörejä ja nämä olenkin teille jo tarkemmin esitellyt. Juuson kuvasta voisi luulla, että käytiin jossain hienommassakin ravintolassa syömässä, mutta ehei. Syötiin Scanburgerin pahat kerrosateriat. Ihan oikeasti ne oli kalliit ja surkeat.

a4
5. Juuso sai pari viikkoa sitten ajokortin ja ollaan kyllä ajettu tässä ajassa jo niin monta sataa kilometriä, että en varmaan koskaan ole istunut auton kyydissä niin paljoa :-D. 6. Tässäkin hieman meidän uutta kotia.. Olen ihan rakastunut meidän kylppäriin!

a2
7. Mulle saa teistäkin ihan jokainen tulla snäppäämään! Kehotan vielä kerran; addaa mut Snäpissä tiiamariaemilia! 8. Jälleen auton kyydissä.

a7
9 & 10. Autokoulun kanssa ajeltiin Iisalmeen eräs torstai ja käytiin siellä suorittamassa pimeänajo simulaattorilla. Aina kun yksi oppilas oli simulaattorissa, ajeli muut Iisalmen keskustassa. Voin sanoa, että en aja enää KOSKAAN Iisalmessa autolla.

a6
11. Jos en muuta ole ehtinyt lomalla töiden lisäksi tekemään niin ainakin öitä on tullut valvottua. Voi luoja, että onkin tullut oltua hereillä. 12. Ihana auringonnousu.

a15
13. Oltiin Juuson kanssa hänen kaverilleen kuskina ja unihiekka alkoi kolmen jälkeen jo kirvelemään silmissä. 14. Aina kun olen ollut vapaalla töistä tai muuten vain Juuson kanssa on nukkumaan meneminen venynyt aina ihan aamun pikkutunneille saakka.

a16
15. Love of my life. 16. Tajusin yks päivä, että noin irvistämällä näytän ihan tismalleen mun isosiskolle. Ja aina olen vain kiven kovaan väittänyt, että meissä ei ole mitään samaa...

a8
17 & 18. Kesän aikana on tullut niin paljon herkuteltua grilleillä, että näytänkin varmaan kohta grilliruoalle. Tosin mansikoita onneksi saa hyvällä omallatunnolla syödä!

a3
19. Taas oltiin grillille jonossa. Huhhuh. 20. Tältä näytettiin sunnuntaina kun oltiin perjantaina ja lauantaina syöty mättöruokaa :-D

a11
21. Lämpimiä päiviä on tähän kesään mahtunut todella vähän ja puolet niistä vähäisistäkin olen ollut sisällä tietämättömänä, että ulkona edes paistaa arska :-D 22. Ootd.

a12
23. Eilen kävin tallilla yli kolmeen kuukauteen ja voi miten ikävä mulla oli Mossea ollutkaan! 24. Käytiin myös iskän kanssa eilen mansikkavarkaissa meidän mummun kesämökin mansikkamaalla, haha.

a1
25. Hiirulainen. 26. Selfie. Tolla filtterillä vaan saa ittensä näyttään ihmiseltä. Ilman filttereitä ei kuvia mihinkää kehtaa etes laittaa.. :-D

a9
27. Meidän vanhus <3 28. Kävin pitkästä pitkästä aikaan mun kaverilla Päivillä kylässä ja Päivin koira Vilma ei päästänyt mua silmistään hetkeksikään. Haha, hassu.

a20
29 & 30. Mun murut. Vaikka nämä kissat on Juuson perheen kissoja pidän niitä ihan kuin ominani. Arvatkaa vain oliko hirveä paniikki viikonloppuna kun oikean puoleinen kissa Manku oli pari päivää jollakin kosiomatkalla ja ikinä ennen se ei ole ollut kotoa pois muutamaa tuntia kauempaa. Olin ihan varma, että se oli jäänyt auton alle ja kiertelin jo tienvarsia etsien sen ruumista. Luojan kiitos se kuitenkin oli ilmaantunut kotiin eilen. <3

Enkös mä postauksen alussa sanonut, että olen Snäpin puolella paljon aktiivisempi? Kuvia tosiaan oli kertynyt ja olisi vielä ollut tuplasti lisää, mutta ihan mitään kauheaa kilometripostausta en viitsinyt luoda. Mun loma on oikeastaan ollut vain töitä ja Juuson seuraa, vaika ne työt ei Snäpissä esille tulleetkaan. Nyt alan pakkailemaan tänään Jotexilta saapuneita verhoja ja lakanoita laatikkoon ja jälleen olisi yksi muuttolaatikko valmis. Ihanaa tulevaa viikonloppua kaikille!

17 kommenttia:

  1. Hauskoja kuvia ja onnea muutto urakkaan! :)

    VastaaPoista
  2. Heh I feel you, oon ihan innoissani ostelemassa kaikkea ensimmäiseen omaan (ja poikaystävän) kotiin! :D En jaksais odottaa, itsellä tosin vielä tj 110 jäljellä ääh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vaan niin ihanaa ostella kaikkee uuteen kotiin ja mielessä ajatella, että miten sisustaa sen asunnon jne :-D Voi että, teillä on vielä piiiitkä aika.. meillä se on jo alle kahden viikon päässä!

      Poista
  3. Ihania kuvia, varsinkin tuo iltasella otettu kuva oli ihanan tunnelmallinen! <3 Ja hei - kovasti tsemppiä muuttoon! :) Se ei koskaan oo hauskaa, mutta ainakin se palkitsee lopussa! :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti <3 Tsemppiä varmasti tarvitaan ja ekoista viikosta tulee varmasti kovia, mutta eiköhän se ajan kanssa palkitse ;)

      Poista
  4. Ihania kuvia! Söpöt kisut :) Ja onnea uuteen asuntoon! :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Emilia :-) Haha, Manku ja Karvakasa on kyllä maailman söpöimpiä <3 Ja tosiaan nimet olen minä keksinyt.. :-D

      Poista
  5. Hauskoja kuvia, tykkään jotenkin näistä Snpachat postauksista tosi paljon :)
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Niin paljon eläimiä, aaah! ♥ Toivottelen muuten ihan hurjasti tsemppiä muuttoon, kyllä se on sen urakan arvoista! Itsellänikin muutto edessä kahden kuukauden päästä, jännityksellä odottaen. :-) Rakastan näitä snäppi-postauksia, niin monipuolisia - ja hei, kauniita selfieitä!

    www.pirstaloitunut.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia! Onnea teille uuteen kotiin!!:) Täällä kans yksi grilliruokaan hurahtanut :DD
    http://sanjaamanda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. ihanat noi 27. ja 28. kuvat, koirat on niin suloisia! ja usein huomionkipeitä... :D

    http://sannialina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Kivoi kuvii ja hauska idea toteuttaa postaus :)

    http://lifemusicstyledance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Kivoja kuvia! Ai että itekki haluais jo muuttaa! Ootan kyllä niin tota, kun saa sitte ostaa kaikkee tavaraa uuteen kotiin!:D

    VastaaPoista
  11. Teidän tuleva asunto näyttää tosi kivalta, siistiltä ja uudelta :-)

    VastaaPoista
  12. Kiva katsella kuvia sun arjesta! :> Tsemppiä muuttoon!

    http://adaemmimaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista