keskiviikko 11. toukokuuta 2016

My makeup products

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille! En muista, että olenko koskaan esitellyt meikkipussini jokaista meikkituotetta teille ja vaikka olisinkin on siitä niin pitkä aika, että meikkini ovat menneet ihan uuteen uskoon. Esittelen nyt siis teille mun kaikki meikit, mitä mä omistan. Aika vähänhän niitä on ja mun meikit ei ole todellakaan ollut mitään kalliita saatika yli 20 euroa maksavia. Eihän se silti aina pidä paikkaansa, että vain kalliit tuotteet olisivat laadukkaita. Sillä nämä meikit mitä mulla on, ovat kyllä ihan tarpeeksi laadukkaita päivittäisen meikin luomiseen. Olisihan se silti joskus ihana kokeilla noiden halpistuotteiden sijaan 'oikeita' meikkejä!

Mä oon järkännyt mun meikit meikkipöydällenikin erilaisiin kippoihin ja kuppeihin, kuten näissä kuvissa osa meikeistä ja siveltimistä on tuollaisissa lasikupeissa tai mariskooleissa. Meikit menee aina niin kauhean likaisiksi kun niitä säilyttää päivästä toiseen meikkipussissa. Kuten suurimmasta osasta meikkejä näette niitä on tullut meikkipussissa ennen säilytettyä. 
Jaottelen mun meikit meikki-, peite- ja pohjustusvoiteisiin, kulmameikkeihin ja välineisiin, silmämeikkeihin, huulimeikkeihin sekä sitten puuterin ja varjostupaletit on yhdessä erikseen muista.  Siveltimetkin ovat nätisti omassa purnukassaan poissa pöydältä ja meikipussista pyörimästä. Näin on helppo meikkipöydältä aamuisin löytää tarvittavat meikit eikä aikaa kulu valtavan meikkipussin penkomiseen.


m1

Meikki voiteena mulla on ollut viimeiset pari kuukautta käytössä Lumenen CC-voide, jota en enään vaihtaisi toiseen! Mulle tuo hinta on aika suolainen, joten yhdessä välissä tuon voiteen loputtua ostin hätävaraksi CC-voiteen vasemmalla puolella olevan Essencen öljyttömän meikkivoiteen, jonka totesin juurikin hätätapauksien meikkivoiteeksi. Vaikka sävy on vaalein, on voide silti todella tummaa ja iho jää aika oranssiksi. Kesällä rusketuttua tuo voide voi kuitenkin ola omalle iholle paremman värinen ja sopivampi joka päiväiseenkin käyttöön. Tuo Essencen peitevoide on kuitenkin ihan loistava finnien piilottaja. Vaikka sekin oli ihan vain parin euron tuote, on se silti täyttänyt odotukset ihan täysin. Tuota Maybellinen Baby pohjustusvoidetta en ole hirveästi käyttänyt, sillä en oikein tykännyt koko voiteesta. Meikkivoide pysyy kasvoilla paljon paremmin ilman tuota voidetta.

m4

Noista mun silmämeikeistä nostan ehdottomasti esille tuon Essencen Lash princes -ripsivärin. Ostin sen noin viikko sitten ja hintaa sillä oli neljän euron luokkaa. En voi muutakuin kehua tuota ripsiväriä. Kuten kaupan meikkihyllyssäkin luki "Antaa irtoripsimäisen vaikutelman". Tuo pitää täysin paikkaansa. Ripsistä tulee todella pitkät ja näkyvät. Eyelineriä käytän todella harvoin, mutta tuossahan nuo eyelinerit pyörii mukana. Joskus on kuitenkin kiva laittautua enemmän ja vetäistä nätit rajaukset luomeen.

m3

Puuterina mulla on tällä hetkellä nuo Avonin CC-puuterihelmet sekä Essencen kakkupuuteri, jota en kuvaan viitsinyt laittaa sen sotkuisen ulkokuosin takia. Ei sitä itseasiassa ole jäljelläkään enään kuin pieniä rippeitä. Kasvojen varjostukseen ja korostukseen olen käyttänyt nykyisin tuota Essencen contouring palettia. Se on ajanut asiansa loistavasti vaikka muutaman euron tuote sekin. Täällä paikkakunnallamme ei muita vastaavia tuotteita meikkihyllyissä myydä ja olen hirveän laiska nettishoppailija joten täyty tyytyä siihen mitä on tarjolla.

m2

Siveltimiä mulla on tuhat ja kaksi kappaletta. Tilasin kerran 12 siveltimen paketin Ebaysta ja nuo Kiinan siveltimet ovat olleet kyllä ihan loistavia! Yhdenkään yhtä karvaa ei ole mistään siveltimestä lähtenyt ja karvat on ihanan pehmeitä. Haha, sanotaanko niidä edes karvoiksi? :-D Tuon suurimman puuterisiveltimeni olen ostanut Halpa-Hallista ja hyvin on sekin ajanut asiansa. Kaikille noille Ebayn siveltimille en edes tiedä käyttöä ja puoliakaan en niistä käytä, mutta ehkä vielä joskus opettelen niidenkin käyttötarkoituksen.

m5

Olen aina laittanut mun kulmat ainoastaan kulmakynällä ja joskus häivyttelen siveltimellä. Vähän aikaa sitten ostin tuollaisen Essencen kulmageelin, josta olen tykännyt ihan hirveästi. Sitä kun sipaisee kulmiin ohuelti niin kulmakarvat pysyvät paikoillaan koko päivän, eivätkä sojota joka ilmansuuntaan. Nypin aina mun kulmat itse, lähinnä poistan vain hajakarvat, sillä kulmien muoto on tällä hetkellä parhain mitä se on ikinä ollut.

m6

Vikana sitten mun huulipunat ja huulirasvat, joita olisi tuplasti enemmänkin, mutta osa on hukassa ja muut eivät tuohon mariskooliin mahdu. Olen viime aikoina aivan rakastunut mattapintaisiin huulipuniin, joita olen Essencen hyllystä ahkerasti ostanut. Tämän hetkinen suosikki on kuvassa eturivissä näkyvä rusehtavanpunainen huulipuna. Huulipunan sävy on pehmeän pinkki, oikein kiva sävy ja sopii ainakin mun omasta mielestä mulle :-D

Miten te järjestelette teidän meikkinne meikkipöydälle? Lojuuko ne meikkupussissa vai oletteko tekin järjestelleet ne näin erilaisiin kippoihin? Kuten ehkä huomaatte niin mun meikit on suurilta osin Essencen tuotantoa, onko täällä muita Essencen ystäviä?

6 kommenttia:

  1. Tosi kiinnostasva postaus :) Toi Essencen kulmageeli on kyllä munkin lemppari ja niiden ripsarit on kyllä ihan mahtavia. Tykkään myös niitten kulmakitistä jossa tulee kolme väriä, ''push-up- väri'', kaksipäinen sivellin sekä pinsetit ja se on ollut kyllä todella kovassa käytössä.

    http://erinlinnea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aiiivan ihana postaus, näitä rakastan! Mielenkiintoinen ja vinkkejä antava postaus, tykkään! Innostuin noista essencen tuotteista, täytyyköhän itsekin käydä bongailemassa niitä kaupungilta..? ;-) Niitä on meinaa kehuttu hyvän hinta-laatusuhteen omistaviksi.

    www.pirstaloitunut.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tuo Lumenen CC-voide on ollut itselläni käytössä jo varmaan vuoden, enkä ole löytänyt vielä mitään parempaa :). Itselläni meikit ovat meikkipussissa, mutta haaveilen meikkipöydästä.

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
  4. En oo ikinä testannut tota Lumenen CC-voidetta, mutta saman sarjan puuteri on ihan mun lemppari! Essencen tuotteiden testaaminen on ollut jo pitkään mielessä, mutta en tiedä yhtään onko niitä mahdollista saada myös täältä. Arkikäytössä olevat meikit mulla hengaa vaatekaapin hyllyllä, koska meikkaan aina oven sisäpuolella olevan peilin edessä koska vessaan ei mahdu. :D

    Hiuksissa Hiekkaa

    VastaaPoista
  5. Kiva postaus! Vois itsekin joskus tehdä tällaisen. :D Essencen meikit vaikuttaa kyllä tosi hyviltä, ja mulla on siltä merkiltä yks peitepuikko.
    Ite pidän mun meikkejä peilipöydällä, ja sen laatikoissa järjestyksessä. Tosin ei ne kauaa järjestyksessä pysy, haha.

    http://noorahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tykkäsin sun postauksesta! Itsellä kans tuo sama essencen mattahuulipuna, ja aivan lemppari!

    VastaaPoista