tiistai 3. toukokuuta 2016

Huhtikuun suosikit

Haha, viime kuun suosikit jäi ihan kokonaan välistä ja pahoittelut siitä. Nyt kuitenkin muistin, että kuu on jo toukokuun puolella ja olisi aika esitellä edellisen kuun suosikkeja. Mulla ei mitään kummoisia suosikkeja ole viime kuulta, mutta eihän sitä aina tarvitse ollakkaan. Voi että mä olen nauttinut noista viime aikojen keleistä ja tekisi mieli näissä suosikeissa puhua vain tuosta lämpötilasta ja auringosta, jotka tuo hymyn mun huulille päivä toisensa jälkeen. Kesän tulo on siis ihan ehdoton eka suosikki! Mitään keväisiä kuvia en ole käynyt näpsimässä, joten sivuutetaan tämä suosikki näin ja jatketaan seuraaviin!

Nivea Daily wash scrub

Oon ollu aina tosi huono pitämään mun ihosta huolta ja jos suoraan sanotaan, oon varmaan viimeiset kaksi vuotta puhdistanut mun meikitkin suihkussa käytettävällä vartalonpesuaineella.. :D Vihdoin ja viimein sain itselleni hommattua ihan oikena meikinpuhdistusaineen sekä tämän kasvojen kuorinta/puhdistusaineen. Mulla on tosi huono iho. Finnejä on ihan älyttömästi, poskissa on jo hiljalleen aknen alkua ja etenkin nenä sekä leuka rasvoittuvat todella paljon. Finnit ja 'akne' ovat ihan vain mun minipillereiden ansiota, joten niitä ei oikein kuriin millään puhdistusaineilla saa. Tämä kuorinta-aine on ollut kyllä todella hyvä kasvojen joka päiväisessä puhdistuksessa, sillä tämä kuivattaa finnit todella nopeaan ja finnit katoaa kaksi kertaa nopeammin. Uusien finnien muodostumista tämä ei ole kyllä estänyt, vaikka niin purnukan kyljessä kovasti lupaillaan. Paras puhdistusaine joka tapauksessa mitä mulla on koskaan ollut! Iho on todella pehmeä ja raikkaan tuntoinen puhdistuksen jälkeen.

s1

TRESemmé Botanique nourish&replenish -shampoo 
En itseasiassa tiedä, että mikä tuo shampoon 'oikea' nimi on, kun tuossa pullossa on kaksisataa sanaa, joista nimi pitäisi päätellä. Tämä kookosmaidon sekä aloe veran mix on ihan loistava shampoo. Kookos luonnollisesti aloe veran tavoin kosteuttaa hiuksia ja mun hiukset on aina niin kuivat, elottomat ja karheat, että tämän shampoon käyttö on lähes välttämätöntä, jotta hiukset eivät katkeaisi päästä kokonaan. Parhain tulos tulisi varmasti käyttämällä tuoteperheen muitakin tuotteita, esimerkiksi hoitoainetta shampoon kaverina, mutta TRESemmén tuotteet on mulle aika hintavia, joten olen tähän mennessä tyytynyt pelkkään shampooseen.

s2

Honor 5x 
Mun puhelin on ollut mun hehkutuksen aiheena jo jonkin aikaa, sillä en ole koskaan omistanut niin hyvää luuria kuin tuo Huawein Honor 5x! Huipun akun keston, suuren näytön ja nopean suorittimen lisäksi tuo kultainen on niin kauniskin. Tästä puhelimesta en hevillä tule luopumaan.

s4

Kolikkopussukka 
Löysin viikonloppuna huonetta siivotessani kaapin kätköistä söpön pussukan, jonka olen joskus aikoja sitten kaveriltani saanut ja keksin sille heti käyttöä! Koulussamme on päivittäin aamukahvi sekä iltapäiväkahvi jotka molemmat maksavat 50 snt. Tuo pussukka oli oiva kolikkopussi pienille hiluille, joilla saa aamukahvin koulusta. Mun lompakko on hirveän iso ja sitä on ärsyttävä kantaa mukana, joten tuo kolikkopussi on oikein helppo ja kätevä mukaan otettavaksi!

s3

Pretty Little Liars 
Oikeasti voiko ollakkaan parempaa sarjaa kuin PLL? Okei okei, Paon kanssa tämä kovasti kilpailee mun suosikkien kärjessä ja molemmat sarjat on jotain niin parhautta. Pll:llää olen Netflixistä ahkerasti viime kuukaudet katsonut ja neloskauden tullessa päätökseen löysin onneksi 5&6 kaudet Popcorn timestä ja katselu pystyi jatkumaan. Olen aivan koukuttunut tuohon sarjaan ja sen yli jännään juoneen. Jokohan kohta selviäisi 'A':n oikea henkilöllisyys? :-D

s6

Raidallinen vaarinpaita 
Ihan mun ehdoton lemppari t-paita on tämä raidallinen nappipaita! Ostin tämänkin kirppikseltä hullulla 0,20 eurolla ja sen jälkeen tämä on ollut kovassa käytössä. En tiedä, että mikä tuossa normaalissa t-paidassa on niin erikoista, mutta olen ihan ihastunut noihin rinnuksen nappeihin ja etenkin tuohon pieneen ja suloiseen taskuun.

s5

Millaisia suosikkeja teillä oli huhtikuulta? Käykääpäs jättämässä kysymyksiä mun ja Juuson parisuhde kysymyspostaukseen TÄÄLLÄ! Oikein mukavaa ja kesäistä viikkoa kaikille. <3

21 kommenttia:

  1. Hyvät suosikit sulla! Ja oikeesti, taisin rakastua tohon sun kolikkopussukkaan! ♥ Voisin itsekin hommata tommosen jonne vois laittaa kaikki hilut että saisin koulusta ostettua kahvia ;D Ja toi vaarinpaita on tosi kivan näköinen, ei vaan ehkä välttämättä sopisi mulle :/

    http://misslittlemarie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah kiitos :) Toi kolikkopussukka on kyllä tosi kätevä tollasille pikkuhiluille, joita tuhlailee esimerkiksi justiin koulussa aamukahviin! En tiedä, että sopiiko toi vaarinpaita mullekkaan, mutta tykkään siitä silti :-D

      Poista
  2. Tosi kivoja suosikkeja! Tykkään varsinkin tuosta kolikkopussista :).
    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
  3. PLL on ihan huippu hyvä sarja! Oon kattonut kaikki jaksot ja oli kyllä älyttömän koukuttava :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano! Oon siihen sarjaan niin koukussa ja näin 5. kauden lopulla alkaa paniikki iskeä, että kohta se loppuu :-D

      Poista
  4. Oi toi shampoo kuulostaa tosi hyvältä! Pitää kokeilla kun edellinen loppuu :-) Ja mulla on ollu ihan sama ongelma meikin puhdistuksen kanssa, ei ikinä jaksais :-D

    Mun suosikkeja löytyy blogista videon muodossa! www.mypartofworld.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi hyvä shampoo, kosteuttaa tukkaa todella! Haha, onneks en ole ainut laiska :D

      Poista
  5. Kivoja suosikkeja! Oon kans ite ottanu kolikkopussin käyttöön ja se on niiiin kätevä :-D

    http://aliisla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niin kyllä on! Ei tule tuhlattuakaan niin paljoa, kun ei ole setelit mukana :-D

      Poista
  6. Tosi hyvä ja mielenkiintoinen postaus! Multa löytyy myös toi Huawei 5x ja on kyllä huippu hyvä puhelin! Ja toi kolikkopussukka oli kyllä toosi ihana! :)

    http://heidimariay.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! Mä kans tykkään tästä Honorista ihan mielettömän paljon!

      Poista
  7. Kivoja suosikkeja! :-) Toi kolikkopussukka on näyttää söpöltä, ja munkin pitäis tuollainen hommata.

    http://noorahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! Toi kolikkopussukka on noussut ilmiselvästi teidän kommentoijien suosikiksi ;D

      Poista
  8. Tosi kiva postaus ja toi shamppoo hyppäs ainakin suoraa mun ostoslistalle!
    http://longwayhomeronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi shampoo on kyllä kokeilemisen arvoinen tuote!

      Poista
  9. Tosi kiva postaus ja munkin on pakko kyllä testata tuota shampoota!

    http://vilmaliona.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. Tykkään hurjan paljon Tresemmen tuotteista ja toi shampoo kuulostaa kyl just mun hiuksille sopivalta! Ovat kyllä hintansa arvoisia tuotteita, mutta en minäkään ihan aina niitä raaskii ostaa :) Mutta aina jos on tarjouksia, niin sitten kyllä hyppää shampoot ja hoitoaineet mun ostoskoriin.

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Pretty Little Liars on kylla alyttoman hyva sarja ;) Ja toi sun kolikkopussi, APUA, niin suloinen! Pitaisi varmaan itsekkin hankkia sellainen - loytyiskohan mistaan yhta sopoa kun toi sun?

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. Ihania suosikkeja! Tuo nivean puhdistusaine vaikuttaa todella hyvältä, pitääkin laittaa heti testaukseen ;)
    http://sanjaamanda.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Ihania suosikkeja! Musta tuntuu että oon jotenkin outo, kun en ikinä lämmennyt PLL'lle vaikka sitä pari kautta katsoinkin :-D Tuota kyseistä tresemmen shampoota ja hoitoainetta tulikin jo kaupassa katseltua, pitää siis laittaa testaukseen!

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista